Napsali o nás… Dobrý nápad dobývá trh

LÉKÁRENSKÝ ČASOPIS PHARMA PROFIT:

Zábaly Mamavis byly zmíněny v rámci článku, který byl věnován dětskému sortimentu.   20160822_072534

Vedle tradičního dětského sortimentu se na trhu čas od času objeví i zcela nový typ výrobku. Jako příklad z poslední doby lze uvést dětské zábaly  Mamavis. Jde o patentovaný produkt, který v podstatě doma na koleni vymyslela Martina Štefanková z Klášterce nad Ohří ve spolupráci s dětskou lékařkou MUDr. Ivanou Kadlecovou. Jde o zlepšovák, díky němuž už není třeba podomácku vytvářet Priessnitzův zábal z mokré pleny a suchého šátku či ručníku. Zábaly  Mamavis totiž slučují všechny vrstvy, a navíc je uvnitř všitá prodyšná membrána, která zabraňuje prosáknutí vody, upínají se na suchý zip a ty hrudní jsou navíc opatřeny posuvnými ramínky, takže pak nekloužou a nepadají. Navíc se vyrábějí v různých velikostech a druzích na jednotlivé části těla a lze je použít nejen jako klasický Priessnitzův obklad, ale také jako suchý teplý zábal. „Dětské zábaly se snadno aplikují nejen v domácích podmínkách, ale k jejich dalším výhodám patří i to, že je lze používat i opakovaně k jiným účelům: například do zábalu můžeme vložit nahřátý třešňový polštářek a přiložit ho pak dítěti na bříško a podobně. Zábaly je možné běžně vyprat, takže jejich jednoduchému využití nahrává i jednoduchost údržby,“ vyjmenovává Martina Štefanková.

 

Značný vliv internetu

Dětský sortiment patří ke kategoriím, jejichž marketing je významně spojený s internetem. Například o zmíněných dětských zábalech je možné se více dozvědět i na blogu www.mamakteravi.cz. Nicméně Martina Štefanková připouští: „Nejosvědčenější způsob prezentace je přímý kontakt se spotřebiteli v rámci promočních akcí v lékárnách.“

Autor článku:  Šéfredaktorka, Markéta Grulichová

20160822_081046

Gita Vaňková
Jedna z mnoha, avšak jedinečná jako vy všichni... :-)
Komentáře